ECONOFRASE DEL MES

SI NO FA VENT, BUFAREM

dilluns, 17 de novembre del 2014

ENTREVISTA A UN EMPRENEDOR/A (4)

ALUMNE :Alejandro Fuster Balbastre  - Curs: 4t eso A

·Persones entrevistades: 
 Nieves Balbastre i Fernando Llopis 

1a PART DE L’ENTREVISTA
-Nom comercial i logo de l’empresa:

·Nom Comercial: Restaurant Bon Estar Playa


·Logo del restaurant:
-Activitat Empresarial:

·Aquesta empresa es dedica a donar un servei de menjar per a tota la gent.

-Forma D’empresa:

·Autònom

-Nombre de socis: No

-Ubicació:

Esta ubicat a la platja de Daimús en Av.del mar 86 (València)

2na PART DE L’ENTREVISTA

-Orige del Negoci. Motivacions per muntar un negoci i dificultats trobades:

·Doncs vaig decidir muntar aquest restaurant perquè jo abans treballava amb l’obra, i com vaig veure que les coses en un futur anirien empitjorant vaig decidir invertir una gran part dels meus estalvis en muntar aquest restaurant. Les dificultats que he anat trobant han sigut les que pensava jo , ¿ i si després d'invertir aquests diners  el negoci no va bé ? Estaria en la  ruina, però de vegades te l'has de jugar i a mi aquesta vegada m’ha ixit molt bé.




-Sector d’activitat. Justificació de l’activitat que van escollir per el seu negoci.

·Vaig decidir montar aquest negoci,  com he dit abans per que en l’obra m’anava be pero veia que en un futur  no m’aniria massa bé per que veia  com s’acostava la crisi i vaig decidir muntar el restaurant.



-Evolució de l’empresa.  En termes de creixement (millors resultats, més treballadors, més punts de venda)

·En el tema de l’evolució de l’empresa a mi en aquest cas m’ha anat molt bé per  una part en l’estiu la platja de Daimús té molts turistes i a mi em beneficia molt. Els treballadors del restaurant sempre ha estat format per quatre cambrers, tres cuineres, una persona a la barra i una dona de la neteja.

-Finançament.Dificultats i fonts de finançament bàsiques que van utilitzar (subvencions,finançament bancari…)

·Doncs el finançament, com tots el altres empresaris que munten un negoci demanaren un préstec al banc i la majoria de vegades el donen si veuen que es útil el negoci que vas a montar,i jo no vaig tindre cap dificultat.

-Aportacions del negoci a la persona. Ara mateix, et canviaries per un treballador cap?

·Per una part si i per l'altra no. Si per que tens que estar quasi les 24 hores del dia pendent del bar, també hi han molts gastos i de vegades ho deixaries tot per que acabes molt esgotat pero pense que com a la fi i al cap m’esta anant bé  no val la pena deixar-ho pedre. Aprecie la feina que tinc i ja que m’ha costat molt arribar fins ací i mantindre-ho continue amb queso treball.

-Principals reptes futurs com a emprenedor.

·Amb el futur del meu negoci m’agradaria ampliar-lo montant un altre restaurant on també hi haja molt de turisme com per exemple Benidorm,Calp…
 3a PART DE L’ENTREVISTA

-Selfie amb l’emprenedora.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada